Rhenus Logistics – wdrożenie systemu xprimer

Sektor

Usługi

Branża

Logistyka

Zatrudnienie

>1200

XPRIMER jest rozwiązaniem coraz częściej docenianym przez branżę logistyczną, w której precyzyjnie zaplanowana obsada, dbałość o wymagane uprawnienia pracowników i szybka reakcja na nagłe zdarzenia jest nieoceniona. Pozwala bowiem na utrzymanie zaufania ze strony klientów, a tym samym gwarantuje stabilną pozycję na bardzo konkurencyjnym rynku. Kolejną firmą logistyczną, która wybrała rozwiązanie xprimer i doświadczenie naszych specjalistów jest Rhenus Logistics S.A.

Cele wdrożeniowe:

Wprowadzenie zaawansowanego narzędzia do planowania czasu pracy pracowników oraz jego synchronizacja z systemem kadrowo-płacowym.

Organizacja wspólnych dojazdów pracowników do i z pracy.

Koordynacja komunikacji z pracownikami z różnych oddziałów firmy oraz możliwość szybkiej budowy efektywnych raportów i analiz.

Efekty wdrożenia:

Znaczące skrócenie czasu planowania. Zapewnienie optymalnej obsady dzięki planowaniu czasu pracy pracowników o różnych formach zatrudnienia, w tym również pracowników tymczasowych. Eliminacja ryzyka braku pracownika o odpowiednich uprawnieniach, szkoleniach oraz ograniczenie liczby błędów dzięki wprowadzeniu tego typu danych oraz automatycznej kontroli poprawności tworzonych harmonogramów.

Optymalizacja wspólnych dojazdów dzięki możliwości grupowania pracowników m.in. ze względu na miejsce zamieszkania, system pracy oraz dział i oddział.

Usprawnienie komunikacji pomiędzy pracownikami a działem kadr oraz pomiędzy centralą a poszczególnymi oddziałami firmy. Zebranie wiarygodnych danych o wszystkich pracownikach w jednym miejscu umożliwia tworzenie wartościowych analiz, a połączenie systemu XPRIMER z repozytorium dokumentów daje pewność, że wszyscy pracownicy korzystają z aktualnych wzorów wewnętrznych dokumentów, czy formularzy.

Dzięki xprimer czas poświęcany na planowanie harmonogramów znacząco się skrócił, a ich jakość wzrosła. Dodatkowo, system posiada wbudowane alerty, które są bardzo przydatne np. w sytuacjach pomyłki „planisty” dotyczącej norm czasu pracy czy odpoczynku. xprimer nie pozwala na bezkrytyczne zapisywanie planu obarczonego błędami. Ogromnym ułatwieniem zarówno dla przełożonych pracowników, jak i Działu Personalnego jest też monitorowanie terminów ważności uprawnień, umów, szkoleń. Bardzo cenimy także tę funkcjonalność. Współpraca z eq system i wdrożone rozwiązanie xprimer stworzyło nam zupełnie inną perspektywę działania, oszczędność czasu, który możemy poświęcić na inne projekty. Obecnie mamy większą świadomość tego, co dzieje się w firmie. Z całą pewnością dużo łatwiej jest nam zidentyfikować przyczyny ewentualnych spowolnień, czy błędów. Wiele czynności, które kiedyś zajmowały nam kilka dni – dzisiaj są kwestią zaledwie kilku minut. eq system polecam wszystkim firmom, które szukają partnera biznesowego z imponującym doświadczeniem w branży logistycznej oraz umiejętnością dostrzegania specyfiki danej firmy i odzwierciedlania jej w systemie. Mamy poczucie, że xprimer w sposób niezwykle efektywny wspiera realizację naszych celów biznesowych.

Małgorzata Frankowska, Dyrektor HR

Zaufali nam

Zobacz, jak xprimer wygeneruje oszczędności w Twojej firmie

Chcesz sprawdzić, jakie oszczędności i inne korzyści xprimer przyniesie w Twojej organizacji?

Zostaw swoje dane, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i odpowie na wszystkie pytania.

    DANE ADRESOWE

    eq system sp. z o.o.
    ul. św. Antoniego 50
    41-303 Dąbrowa Górnicza

    NIP 629 22 63 139
    +48 324207420
    kontakt@xprimer.pl

    Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu doskonalenia naszych usług. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności.