Mostva – wdrożenie systemu xprimer

Mostva sp. z o.o.

Zakłócenia związane ze zbyt długim czasem wyszukiwania kluczowych dokumentów i ich lokalizacją są niebezpieczne i generują wiele niepotrzebnych kosztów. Firma Mostva jest świadoma wyzwań swojej branży oraz wie, w jaki sposób im sprostać. Obecnie wspiera swoje działania z zakresu obiegu dokumentów oraz workflow systemem XPRIMER.

Rok

2017

Branża

Logistyka

Obszary biznesowe

zarządzanie obiegiem dokumentów i workflow

> 80

użytkowników

Cele wdrożeniowe:

Eliminacja rozproszenia dokumentów papierowych i braku nadzoru nad nimi oraz ich kopiami.

Poprawa komunikacji w procesie obiegu dokumentów w obrębie całej firmy oraz jej poszczególnych oddziałów.

Obniżenie kosztów obsługi dokumentów.

Efekty współpracy:

Zgromadzenie dokumentów w jednym systemie pozwoliło na skrócenie czasu ich obiegu o 20%. Wyeliminowane zostały również zdarzenia związane z zaginięciem ważnych dokumentów lub zbyt długim czasem ich wyszukiwania.

Przyspieszenie identyfikacji, a tym samym skutecznej eliminacji wąskich gardeł w procesie oraz skrócenie czasu wyszukiwania dokumentów przez różne osoby w różnych komórkach organizacyjnych firmy w tym samym czasie. To natomiast poskutkowało zmniejszeniem ilości zapytań kierowanych do działu księgowego o 10%.

Osiągnięcie znaczących oszczędności dzięki obniżeniu kosztów materiałowych - związanych z drukowaniem i kopiowaniem dokumentów. Firma, co roku zmniejsza ilość papierowych dokumentów o 20%.

0
lorem ipsum
0
użytkowników
0
lorem ipsum

Poznaj sukcesy innych klientów

Poprzedni
Następny

Sprawdź, czy xprimer jest rozwiązaniem dla Twojej firmy

Zastanawiasz się, czy xprimer sprawdzi się w Twojej organizacji? Zostaw nam swoje dane, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i odpowie na wszystkie pytania.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu doskonalenia naszych usług. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności.